tirsdag 20. mars 2012

Har du prøvd å slanke deg?

Jeg har i hvert fall det. Og det har aldri gått som jeg ville! Eller, i starten har jeg vært kjempemotivert, og blitt superglad når jeg følte meg lettere og passet mindre klær, men så kommer kanskje en enkelt dag hvor vi skal bort eller et eller annet, og så bare forsvinner matvanene mine. Har du opplevd dette? Jeg vet jo godt at hadde jeg bare vært flink til å trene jevnlig hadde det nok ikke blitt slik så fort, men nå er det nå en gang ren slanking jeg liker :) Aller helst effektiv slanking! Har du noen gode tips til hvordan man bare skal fortsette og ikke gå på disse smellene? Men denne videoen viser noen av feilene jeg har gjort i hvert fall :)
Og til alle dere som faktisk har klart å slanke dere:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar